  • Data: 2010-12-17 16:53:00
    Temat: Re: nieodśnieżone miejsca parkingowe a opłaty
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/17/2010 2:13 AM, Krzysztof wrote:
    > Jadę do centrum. Wiem, że będę musiał tam zaparkować.

    > Wiem, że będę musiał
    > uiścić konkretną opłatę za możliwość bezproblemowego zaparkowania w miejscu
    > o z góry określonym standardzie.

    wiesz, ze bedziesz musiał zapłacic podatek za mozliwosc zaparkowania.
    kropka.
    reszte to sobie sam dospiewałeś.

    > Na miejscu okazuje się, że żadne z miejsc
    > nie spełnia takiego standardu, ale ja nie mam możliwości zrezygnowania z
    > parkowania i dodatkowo muszę uiścić za to zapłatę.

    masz uicic podatek od zaparkowania. nie ma mowy o jakimkolwiek strndardzie.
    Nie odpowiada ci, nie parkuj.
    musiec to musisz tylko jedna rzecz. umrzec. reszta jest dobrowolna.

    Co jest dla Ciebie
    > takiego niepojętego w tym, że albo:
    > - oczekuję za tę zapłatę takiego standardu jak w regularnej "ofercie"

    nie. nawet jesli za chwile zapomnimy ze mowimy o oplatach lokalnych
    rzadzacych sie swoimi prawami.
    to nie ma czegos takiego jak rgularna oferta.
    za kazdym razem jest to kwestia negocjacji ceny i warunkow uslugi.
    nie podoba sie, nie korzystasz.

    > - oczekuję za taki obniżony standard obniżenia/odstąpienia od opłaty?

    nie. co najwyzej mozesz z uslugi nie skorzystac.
    lub negocjowac cene, ale druga strona nie ma takiego obowiazku.

    > SPP to nie jest jakaś tam strefa prywatna, do której - jak mi coś nie
    > pasi - nie muszę przyjeżdżać. To miejsce wspólne dla wszystkich
    > mieszkańców. Niejako ich współwłasność. Jeśli z jakiegoś tytułu płacimy w
    > tym miejscu określone opłaty (bo tak się wszyscy umówili - upraszczając
    > oczywiście), to mamy prawo wymagać, by osoby/instytucje odpowiedzialne za
    > pobieranie tych opłat i utrzymywanie tego miejsca zapewniały stały standard
    > usługi.
    Nie.
    Prawo to ty masz w czasie wyborow, potem to co najwyzej mozesz na nich
    drugi raz nie glosowac.

    >A jeśli nie są w stanie (z lenistwa albo nieudolności), to do licha
    > ciężkiego opłaty za ten okres nie powinny się należeć.

    bo ty tak sobie wymysliles.

    > Jaka tu jest
    > filozofia?

    jakas strasznie roszczeniowa. Mi sie wszystko nalezy.

    dobra. wsadzam watek do kosza.