  • Data: 2010-12-28 10:47:23
    Temat: Re: Re: nieodśnieżone miejsca parkingowe a opłaty
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 16 Dec 2010, Krzysztof wrote:

    > No nic - widzę, że u nas faktycznie nigdy nie będzie normalnie, skoro dla
    > większości ludzi taka sytuacja jest całkowicie zdrowa

    Ależ ona nie jest zdrowa.
    Ona jest skutkiem prawa które mamy - a tu jest grupa .prawo, więc
    tłumaczą Ci, jak wygląda wg prawa, a *nie* "na zdrowy rozum"!
    "Na zdrowy rozum" można próbować radnych przekonać, a nuż w obawie
    o wynik przyszłych wyborów coś z tym zrobią.

    > i nikt nie widzi problemu.

    Znaczy problemem jest istnienie podatków?
    To tak, zgoda, widzimy.
    :)

    > Ja problem widzę - płacę owszem, za możliwość parkowania

    Nie, nie za "możliwość", a za "prawo do".

    > czy daniną. Jeśli miasto tego nie potrafi albo chwilowo nie jest w stanie, to
    > niech zawiesi pobieranie opłat. Sprawa jest prosta jak budowa cepa.

    Ale Ty na chłopski rozum... myślisz, że politycy tak myślą? ;)
    A to *oni* *nam* ustanawiają prawo!

    Żądasz przepisu:
    "nie wolno ustanawiać opłat nie związanych z bezspośrednio i prawidłowo
    wykonanym świadczeniem na rzecz płacącego, za świadczenie nie uznaje się
    prawa nie związanego z jego wykorzystaniem".
    W sumie... może byłby dobry :), tylko pojęcie "podatku" by znikło :|

    pzdr, Gotfryd