    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nieodśnieżone miejsca parkingowe a opłaty
    Date: Fri, 17 Dec 2010 09:25:58 +0100
    <iect0h$9l1$1@news.onet.pl> <4d0a29b3$0$27024$65785112@news.neostrada.pl>
    <iedb2o$1fu$1@news.onet.pl> <4d0a31ec$0$22816$65785112@news.neostrada.pl>
    <iedd7o$8rp$1@news.onet.pl> <4d0a59d6$0$22808$65785112@news.neostrada.pl>
    <iedntb$ecn$1@news.onet.pl> <4d0a6dd6$0$22802$65785112@news.neostrada.pl>
    <ief62r$54q$1@news.onet.pl>

    Krzysztof pisze:

    > NIE widziałem. Przyjeżdżając do centrum zastałem takie, a nie inne warunki.
    > Nie mogłem zrezygnować z parkowania.

    Pech...

> [...]
    > uiścić konkretną opłatę za możliwość bezproblemowego zaparkowania w miejscu
    > o z góry określonym standardzie. Na miejscu okazuje się, że żadne z miejsc
    > nie spełnia takiego standardu, ale ja nie mam możliwości zrezygnowania z
    > parkowania i dodatkowo muszę uiścić za to zapłatę. Co jest dla Ciebie
    > takiego niepojętego w tym, że albo:
    > - oczekuję za tę zapłatę takiego standardu jak w regularnej "ofercie"
    > - oczekuję za taki obniżony standard obniżenia/odstąpienia od opłaty?
    > SPP to nie jest jakaś tam strefa prywatna, do której - jak mi coś nie

    Czyli miasto musi przygotować ilość miejsc parkingowych dla każdego
    potencjalnego przyjeżdżającego? A co jeśli przyjedziesz do miasta, gdzie
    nie zarerwowałeś wcześniej miejsca w hotelu, a tam wszystko zajęte? no
    nie, jest jeden hotelik na uboczu, ale tam płaci się dużo, za kiepską
    obsługę... Twój wybór, albo tam nocujesz, albo wracasz... Tak samo tu,
    nie ma miejsca do parkowania, po za kiepskim za wysoką cenę, albo
    korzystasz, albo nie. Inna rzecz wymagać od władz, by parkingi
    zarządzane przez nie były odśnieżane, ale to jakby inna para kaloszy...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl