  • Data: 2010-12-17 00:03:02
    Temat: Re: nieodśnieżone miejsca parkingowe a opłaty
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kjzd3p1dawz.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > Ja w ogole nie rozumiem tak postawionego problemu.
    > Miejsce jest wolne - parkuję. Opłata sie należy, prawda?
    > Miejsce jest zajęte - nie parkuję (no i nie płacę oczywiście). Co za
    > różnica, czy jest zajęte przez inny pojazd, czy przez zaspę?
    > Podjeście "co prawda udało mi się zaparkować, ale jest ślisko, więc
    > nie zapłacę" to jakaś paranoja jest. Za to jakże polskie...

    Staję na płatnym miejscu parkingowym. Żadnych zasp, lodu itp. Płacę za 5h
    parkowania, wtykam kwitek za szybę i idę sobie gdzie i po co mi się podoba.
    W międzyczasie następuje gwałtowny opad śniegu. Wracam do auta. Parking nie
    odśnieżony, gówno mnie obchodzi dlaczego, zwały śniegu, nie mogę przez to
    wyjechać. Wzywam taksówkę, jadę do domu. Na drugi dzień wracam po samochód.
    Parking odśnieżony, za szybą opłata dodatkowa za nieopłacony postój.
    Polskie?

    --
    Jotte