eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonienalezycie dzialajacy dostep do Internetu › Re: nienalezycie dzialajacy dostep do Internetu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!c
    ycny01.gnilink.net!cyclone1.gnilink.net!spamkiller2.gnilink.net!gnilink.net!trn
    dny09.POSTED!dc63da20!not-for-mail
    From: gina <l...@f...com>
    User-Agent: Debian Thunderbird 1.0.6 (X11/20050802)
    X-Accept-Language: en-us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nienalezycie dzialajacy dostep do Internetu
    References: <b58b1$434a9374$540ac93c$5708@news.chello.pl>
    In-Reply-To: <b58b1$434a9374$540ac93c$5708@news.chello.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    Lines: 31
    Message-ID: <tFC3f.38061$AR1.35109@trndny09>
    Date: Fri, 14 Oct 2005 00:07:53 GMT
    NNTP-Posting-Host: 141.153.192.69
    X-Complaints-To: a...@v...net
    X-Trace: trndny09 1129248473 141.153.192.69 (Thu, 13 Oct 2005 20:07:53 EDT)
    NNTP-Posting-Date: Thu, 13 Oct 2005 20:07:53 EDT
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:334777
    [ ukryj nagłówki ]

    mihauu wrote:
    > Od kwietnia tego roku walcze z firma, ktora swiadczy dostep do Internetu w
    > technologii ADSL. Firma nazywa sie Multimedia. Umowe mam podpisana na rok na
    > przepustowosc do 512/128kb/s.
    >
    > Problem polega na tym, ze pingi do wszelkich mozliwych serwerow siegaja
    > momentami wartosci 2sek. (dwoch sekund, czyli 2000ms!!!) a srednio wynosza
    > 250ms (np. do wp.pl czy onet.pl). Dodatkowo notorycznie gubione sa pakiety
    > danych (ok. 6-15% strat).
    >
    > Problemy te wystepuja stale. Pisalem trzykrotnie do nich reklamacje - kazda
    > nieuznana.
    >
    > Chce zerwac z nimi umowe, ale jezeli zrobie to z wlasnej winy, to nalaze sie
    > na niemale koszty zwiazane z zerwaniem umowy wlasnie (ok. 1300zl). Co mam
    > robic, zeby zerwac z nimi umowe z ich winy??? Czy sa jakies regulacje dot.
    > swiadczonych uslug dostepu do Internetu (w ich umowe mam napisane, ze
    > Operator zobowiazuje sie do swiadczenia uslug zgodnych z cennikiem i to
    > wszystko)???
    >
    > Prosze pomozcie,
    > Michal



    Wyglada na to ze to ISP pierwszy zerwal umowe. No, chyba ze umowa
    dotyczyla dziurawego dostepu do internetu. Jezeli umowa dotyczyla
    nieprzerwanego i pelnego technicznie serwisu dla danej przepustowosci,
    to napisz do nich note ze przyjmujesz ich zerwanie umowy. Koniec sprawy.
    A jak sie im nie podoba, to ladnie rozreklamuj ich uslugi w sieci
    wszystkim na przestroge.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1