eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniekorzystna zmiana w abonamencie tel - czy coś w tej sprawie można zrobić?Re: niekorzystna zmiana w abonamencie tel - czy coś w tej sprawie można zrobić?
  • Data: 2013-09-05 10:41:10
    Temat: Re: niekorzystna zmiana w abonamencie tel - czy coś w tej sprawie można zrobić?
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message
    news:l09fuc$jvn$1@dont-email.me...
    > <n...@g...com> wrote in message
    > news:a9ac7f1a-6816-4ad5-8969-e2e02f87c711@googlegrou
    ps.com...
    >> 2. Około 15 sierpnia
    >> coś mnie podkusiło i telefonicznie zmieniłem abonament (sam abonament, bez
    >> telefonu), na proFirma.
    >> natomiast wczoraj przyszło do
    >> mnie tradycyjną pocztą pismo informujące o dokonanej przeze mnie zmianie
    >> abonamentu.
    >> Zgodnie z literą tej ustawy (tak przynajmniej zrozumiałem), mogę w ciągu 10
    >> dni odstąpić od zawartej umowy. Zastanawiam się jakie tego będą konsekwencje
    >> dla zaistniałej sytuacji.
    > moment potwierdzenia zawarcia umowy to nie moment zawarcia umowy
    > umowa zostala zmieniona ok. 15 sierpnia i od wtedy jest swiadczona na nowych
    > warunkach

    plus, dalej nie zmienia to faktu ze dane zostaly pobrane a oplaty naliczone,
    ew. odstapienie nawe gdyby bylo mozliwe bedzie dotyczylo tylko jej swiadczenia
    w przyszlosci

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1