  • Data: 2011-01-24 07:18:20
    Temat: Re: niedoszły samobójca oskarża policje
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/24/2011 1:07 AM, Andrzej Ława wrote:

    > Nie mogłem. Nie miałem kwalifikacji.

    nie wazne czy miałes kwalifikacje czy nie, tylko czy mogłeś pomóc.
    brak kwalifikacji nie jest wytłumaczeniem zaniechania pomocy.

    > I dlaczego "zakopać"??

    no raczej chwilo większość sie zakopuje, szczególnie tych, którym się udało.

    > ROTFL
    >
    > Kolejny naiwniaczek, wierzący w szkolenia i certyfikaty.

    pogadaj z pilotami, znajdź kogoś kto zna dobrze sztuki wali i zapytaj
    gdzie i jak sie ich nauczył.

    > Nic dziwnego, że to teraz kwitnący biznes - a frajerzy płacą i się
    > cieszą z Dyplomu Bezpiecznej Wymiany Żarówek.

    bo ja mówię o szkoleniach, gdzie szkolonych sie czegoś uczy, a nie o
    nasiadówkach, gdzie trzeba podpisać obecność.

    raz byłem na szkoleniu BHP. Ale na szkoleniu, a nie na wykładzie.
    Firmę kosztowało to spore pieniądze. Prowadzone przez strażaków z pasją
    Każdy dostał gaśnice i miał ten pożar ugasić.
    Uwierz mi, można się czegoś nauczyć.
    Ale takie szkolenia trzeba umieć robić.

    > Idź na szkolenie z języka polskiego.

    idź na szkolenie z inteligencji, ale nie wiem czy cokolwiek ci to pomoże.