  • Data: 2011-01-20 23:55:54
    Temat: Re: niedoszły samobójca oskarża policje
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (21.01.2011 00:04), Robert Tomasik wrote:
    > W artykule mowa jest o tym, że policjant go nie utrzymał, bo gość był
    > słusznej wagi.

    Oraz o tym że przeciskał się przez okienko z klatki - zrozumiałem że
    policjant tylko sięgnął ręką z nożem do paska.

    Biorąc pod uwagę to, że koleś najpierw się powiesił, potem wezwano
    policję, to znaczy się że już tam chwilę wisiał. Wg mnie to mniej
    istotne jest w tym momencie czy upadając nie zrobi sobie krzywdy.

    p. m.