  • Data: 2008-05-06 12:48:10
    Temat: Re: nieczytelna tablica rejestracyjna
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    > koleś ewidentnie liczył na "prezent" i się przeliczył, więc czepiał się czego
    > popadnie.

    Skoro tak się prosił, to trzeba mu było dać, a później zgłosić po zwrot na 997
    :) Miałby facet o co prosił. A że ma trójkę dzieci i żonę na utrzymaniu to już
    nie Twój problem. Ja bym nie miał wyrzutów sumienia jeśliby mnie policjant tak
    bezczelnie nagabywał o łapówkę. Znaczy, że nie nadaje się na policjanta i trzeba
    mu pomóc z rezygnacji z tego zajęcia.

    > a na koniec pan władza stwierdził że mam ubłoconą (cały samochód taki był - ze
    > względu na warunki panujące na drodze) tablicę rejestracyjną

    Jeśli faktycznie miałeś całkiem zapaćkaną, to mandat Ci się należał.

    --
    Lukasz