  • Data: 2008-05-07 22:55:01
    Temat: Re: nieczytelna tablica rejestracyjna
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Kocham te odpowiedzi na tej grupie :)
    >
    > Z tego co ja wyczytalem kiedys gdzies tam to:
    > musisz sprawdzic czy tablica jest widoczna przed rozpoczeciem jazdy,
    > czyli jesli ublocila sie podczas jazdy to mogles tego nie wiedziec,
    > nie kontrolowac itd itp.

    ta np na autostradzie zatrzymywac sie na boku co 3000m i przecierac ;)

    A co maja zrobic ci ktorzy kupili ZLE wykonane tablice rejestracyjne - stare
    czarne na potege rdzewialy i odpadala biala farba. I co kupowac nowe jak w
    urzedzie kupilo sei buble?

    Jesli cale auto bylo brudne i byla zla pogoda to chyba wygra, zawsze mogl
    jechac na kamazem wiozacym sterete mokrej ziemi i lecialo z niego...