    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niechciane telefony
    Date: Sun, 20 Apr 2008 23:14:53 +0200

    Użytkownik " Karina" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fugb4d$nd7$1@inews.gazeta.pl...

    > Raz odebral moj brat, jak sie odezwal to mu ten facet powiedzial ze to do
    > mnie dzwoni a nie do brata i ze to mi chce pojeczec do sluchawki a nie
    > bratu.

    To brat powinien mu wyjaśnić, że go nie lubi.

    > to jest po prostu chore. od jutra zalatwilam w telekomunkacji
    > identyfikacje numeru jestem ciekawa czy zobacze numer z ktorego dzwoni.

    Może się okazać, że nie. W którejś piosence facet wysyłał anonimowy list
    miłosny, bo był nieśmiały - to mniej więcej podobna sytuacja.

    > zapisuje sobie godziny i dni w ktore dzwoni bo chce isc z tym na policje.

    Słuszna strategia.

    > ja mieszkam sama i boje sie ze mi cos grozi.

    Z mojego doświadczenia wynika, że tego typu kretyni są mało niebezpieczni,
    jeśli się tylko ich nie prowokuje. Jakby miał na tyle śmiałości, by Ci coś
    zrobić, to by to zrobił zamiast dyszeć do słuchawki. Zresztą normalny facet
    zamiast jęczeć do telefonu, to by przyszedł i pogadał. Skoro jest tak
    nieśmiały, że mu odwagi na przyjście nie wystarcza, to sądzisz, że
    wystarczy mu, by Ci coś zrobić? To są z reguły jakieś psychiatryczne
    przypadki zakompleksienia.

    > myslisz ze wizyta na policji cos pomoze

    Z wariatami różnie bywa. Musiał by się jakiś psychiatra wypowiedzieć. Ale
    istnieje spora szansa, że sobie zmieni obiekt swych astamtycznych zapędów.
    Będzie kogoś innego nękał.