eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonie otrzymanie prawa wykonywania zawodu po ukonczeniu studiow › Re: nie otrzymanie prawa wykonywania zawodu po ukonczeniu studiow
    From: " 666" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nie otrzymanie prawa wykonywania zawodu po ukonczeniu studiow
    Date: Fri, 3 Feb 2006 22:33:17 +0100

    Uniwersytety na wydziałach prawa kształcą prawników, wydziały budownictwa kształcą
    inzynierów, akademie medyczne
    kształcą lekarzy, we wszystkich tych przypadkach bez prawa wykonywania zawodu, i
    jeszcze dużo by się zebrało.....
    Byc może pannom nie chce się owej praktyki odbywać?
    A w sumie po co nam pielegniarki z praktyka w robieniu zastrzyków czy przewijaniu
    pacjentów?
    Lepiej, jak sobie na komputerze człowiecze członki poogladały ;-)
    JaC

    > Bez wnikania w meritum sprawy - bo trzeba by było przejrzeć dokładnie dokumenty -
    to ja bym na Waszym miejscu zbiorowo
    złożył zawiadomienie o przestępstwie do prokuratury.
    > Skoro uczelnia twierdziła, że kształci Was na pielęgniarki, to w sytuacji gdy nagle
    się okazuje, że po jej ukończeniu
    nie możecie otrzymać stosownego tytułu bez wątpliwości doprowadzono Was do
    niekorzystnego rozporządzenia mieniem.
    > Nawet, jeśli to była darmowa uczelnia, to przecież utrzymanie na studiach nie jest
    darmowe.
    > Poza tym z tego co piszesz mogę się domyślać, że funkcjonariusze publiczni
    odpowiedzialni za nadzór nad uczelnią
    niedopełniali swoich obowiązków.
    >Wszak nie było dla nadzoru tajemnicą, że kształcicie się na pielęgniarki, więc skoro
    tryb, zakres czy inne względy
    wykluczały uzyskanie takich uprawnień, to powinni oni zawczasu podjąć stosowne kroki
    mające na celu uzdrowienie
    sytuacji.
    > Te kroki są z całą pewności darmowe.
    >Podejrzewam, że nagle w trakcie postępowania okaże się, że uchybienia są nieistotne
    i nie warte zachodu, a uprawnienia
    szybciutko dostaniecie.
    >Jeśli nawet nie, to z całą pewnością w sposób wyraźny zostanie określone na jakich
    warunkach możecie te uprawnienia
    zdobyć.