  • Data: 2006-06-25 07:44:11
    Temat: Re: nie chca mi uwzglednic reklamacji ;((( prosze o pomoc
    Od: "lobuziak" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tej sukienki w kwiatki, którą reklamuje klient, lecz bluzki w paski. Aby
    > zrobić musiał by udowodnić, że w tym samym czasie na tą samą kwotę został
    > kupiony inny trowar, niż sugeruje klient. Jeśli nie pokaże rolki z kasy z
    > tego okresu, to tylko potwierdzi swoją winę.

    Tak przy okazji, jak dlugo nalezy przechowywac rolki z kas fiskalnych.
    Paragony, ktore otrzymuje jako klient najczesciej staja sie nieczytelne juz
    po 3-4 miesiacach (mowie oczywiscie o tych dotyczacych produktow o wyzszych
    cenach, gdzie teoretycznie nalezy liczyc sie z reklamacja, bo innych nie
    przechowuje). Co powie US jak zobaczy rolke z ktorej nic nie mozna odczytac?