  • Data: 2007-11-24 14:51:51
    Temat: Re: nazwa domeny - prawo do własności
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 24 Nov 2007 13:29:04 +0100, Piotr Kubiak napisał(a):

    > Jak rozumiem czepiasz się skrótu myślowego.

    Nie czepiam się skrótu myślowego. Pytanie brzmiało "czy można podać
    odnośnik na swojej stronie". Jedynie słuszna odpowiedź brzmi "tak można".
    Rozważania nt. "a co będzie jeśli jest to nieuczciwa konkurencja?" - "a
    co jeśli jest to czyn zabroniony?" - "a co jeśli jest to niedozwolona
    reklama?" pozostawmy poza marginesem choćby.

    > A co ja napisałem?

    A już trudno spamiętać.

    > Prawda. W szczególnym przypadku znak towarowy może mieć formę odnośnika.

    Nie. Słowny znak towarowy, nawet jeśli będzie wyglądał w następujący
    sposób http://olgierdrudak.com nie będzie miał formy odnośnika. Musiałbyś
    mieć w opisie znaku, że jest hiperlinkiem łączącym ze stroną itd.
    Rozróżnij znak towarowy, oznaczenie strony www oraz odnośnik.

    > Nie zaciemniać, tylko przedstawiać pełny. Skoro w pytaniu nie
    > sprecyzowano jakie linkowanie, to skąd złożenie że to nie będzie *takie
    > linkowanie*?

    To proste: bo nie było w pytaniu.

    No to zaczynamy: http://orange.pl http://gazetawyborcza.pl http://
    money.pl http://nyt.com

    > Żeby się już dłużej nie przepychać: masz rację, w 99.99% przypadków
    > *wolno* linkować do każdej strony w internecie.

    W 100,11% wolno. Nie wolno 1) dopuszczać się czynów nieuczciwej
    konkurencji (bez względu na to czy ma postać odnośnika czy nie), 2)
    reklamować np. hazardu online (bez względu na to czy ma postać
    odnośnika), 3) prowadzić niezgodnej z przepisami działalności
    inwestycyjnej (j.w.)

    A teraz czas na clou programu, zmiana sygnaturki ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://Money.pl poleca ==> http://olgierd.bblog.pl/