  • Data: 2007-11-24 08:35:42
    Temat: Re: nazwa domeny - prawo do własności
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 23 Nov 2007 23:58:01 +0100, Maciek napisał(a):

    > Chyba nie znajdzie, bo gdyby nie wolno było podać linku do
    > jakaś.strona.pl np z adnotacją, że to serwis poświęcony "czemuśtam", to
    > nie można byłoby podac nazwy czasopisma, czy tytułu książki, bo ktoś by
    > sie przyczepił. Według mnie bzdura i pozwolenia na linkowanie nie
    > trzeba.

    ... natomiast faktycznie jest jakieś dziwne orzeczenie któregoś z SA,
    gdzie stwierdzono, że może być czynem bezprawnym głębokie linkowanie
    (deep link), ale szczerze mówiąc OIDP definicja jaką przyjął sąd jest -
    po przemyśleniu - dość niejasna.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/