    From: "strach" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nazi salute
    Date: Sat, 27 Sep 2008 00:16:32 +0200

    "Johnson" <j...@n...pl> wrote in message
    news:gbjbrl$729$2@inews.gazeta.pl...
    > Będzie miał świetna reklamę, myśli facet.

    Wypożyczenie słonia kosztuje, a tak można za darmo... Jeśli zrobił to z
    wyrachowania to przegiął, chociaż nie sądzę - raczej po prostu czasem
    szybciej mówi niż myśli.

    > Postępowanie nie jest ok, bo tu z góry widać że nic z tego nie będzie. To
    > jest marnowanie papieru.

    Jest, ale w szerszym kontekście jednak czemuś służy. Nie jestem za tym, żeby
    uruchamiać machinę w przypadku każdego małego żuczka. Osób publicznych
    jednak nie ma aż tak wiele, więc kiedy raz na jakiś czas ktoś walnie taką
    głupotę to można mu się przyjrzeć bez uskuteczniania marnotrawstwa na duża
    skalę. To niewielki koszt za wysłanie społeczeństwu sygnału: nazizm był tak
    zły, że nie może się powtórzyć, dlatego bierzemy pod lupę nawet takie
    przypadki.