  • Data: 2008-09-27 10:05:01
    Temat: Re: nazi salute
    Od: "strach" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Johnson" <j...@n...pl> wrote in message
    news:gbkihm$efg$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie rozśmieszaj mnie. Głupota w polce nie jest karalna. W wszczynanie
    > postępowania karnego wbrew przepisom - w celkach edukacyjnych - to
    > przestępstwo.

    Chcesz powiedzieć, że teraz prokuratura złamała prawo? Ja mam na myśli tylko
    przypadki zgodne z prawem - kiedy jest wystarczające uzasadnienie.

    > I zbyt optymistycznie oceniasz społeczeństw: większość ma to w du..ie, a
    > reszta i tak niczego nie rozumie.

    Nie chodzi o większość, tylko o młodych idiotów, którzy się zastanawiają czy
    może się nie pobawić w nazistów. Są jeszcze ci którzy już się bawią, i tych
    to nie wzruszy, ale grunt żeby zniechęcić kolejnych.