  • Data: 2008-09-27 11:42:05
    Temat: Re: nazi salute
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    strach pisze:

    > Chcesz powiedzieć, że teraz prokuratura złamała prawo?

    Oczywiście, zgodnie z art. 303 kpc Jeżeli zachodzi uzasadnione
    podejrzenie popełnienia przestępstwa, wydaje się z urzędu lub na skutek
    zawiadomienia o przestępstwie postanowienie o wszczęciu śledztwa, w
    którym określa się czyn będący przedmiotem postępowania oraz jego
    kwalifikację prawną. A contario gdy nie ma "uzasadnionego podejrzenia
    popełnienia przestępstwa" nie zostały spełnione przesłanki tego przepisu
    i został on naruszony.
    Choć w sumie nie słyszałem co tam prokurator zrobił? może tylko podjął
    czynności wyjaśniające [choć i to uważam z przegięcie w oczywistych
    wypadkach, takich jak ten], choć w TC trąbili że już nie długo będą
    Korwina skazywać. Ale TV kłamie.

    > Nie chodzi o większość, tylko o młodych idiotów, którzy się zastanawiają
    > czy może się nie pobawić w nazistów. Są jeszcze ci którzy już się bawią,
    > i tych to nie wzruszy, ale grunt żeby zniechęcić kolejnych.

    Młody idiota i "zastanawiający się" to dwie sprzeczności. Nie ma takich
    obiektów.

    --
    @2008 Johnson
    Imperare sibi maximum est imperium