    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    <tm7u99$n5u$1$Shrek@news.chmurka.net> <tm82r4$1c3o$1@gioia.aioe.org>
    <tm85k5$n5v$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <J5ShL.2372176$ulh3.1221757@fx06.ams1>
    <tm9c0c$n5v$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <A4wiL.693115$MEGf.309703@fx03.ams1>
    <tmeqrk$1kg$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <CnTiL.1668812$pI23.105061@fx07.ams1>
    <tmhn7o$q9r$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <LGajL.1641801$%fx6.899559@fx14.ams1>
    <tmk0ib$ihe$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <TqwjL.1488581$9f26.586451@fx09.ams1>
    <tmmhm4$p2d$1$Shrek@news.chmurka.net>
    Date: Tue, 06 Dec 2022 23:40:46 GMT

    On 2022-12-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale powiedziałeś już naukowcom że się mylą? ;)
    >
    > Mnie nigdy nie szokowało, raczej dziwiło mnie że nikt w WHO (będącej
    > agendą ONZ) nie dostrzegał polityki;) Ale powiedz kwiatowi, że w WHO to
    > organizacji polityczna:P

    Wie dobrze jak jest.

    > Jeśli coś wygląda jak poprawność polityczna, działa jak poprawność
    > polityczna i jest śmieszne jak poprawność polityczna, to jest to
    > poprawność polityczna:P

    Lub brak perspektywy, dobrej woli lub jeszcze paru innych.

    > Pozwolę sobie mieć inne zdanie. Takie podejście kończy się na tym, że
    > medale w zwodach kobiecych zdobywają panie z męskimi jajami a dyskusja o
    > tym urasta do rangi dyskryminacji i innych złych rzeczy. Tak się kończy
    > legitymizowanie przez poważne instytucje głupot, że zaraz każdy się na
    > to powołuje i on też chce. A jak nie to jesteś bigot, rasista czy inny
    > diabeł:P

    Owszem, tak się właśnie kończy, pytanie, czy nadal bilans zysków nie
    jest wiekszy.

    > Wiec idąc za ciosem zgadzasz się dla świętego spokoju na istnienie 64
    > płci i odbywanie kary więzienia przez facetów identyfikujących się jako
    > kobiety na oddziałach żeńskich? No bo chyba skoro w tak banalnych
    > sprawach jak małpy i murzyni skłonny jesteś ustąpić, to nie będziesz
    > dyskryminował ludzi w poważnych?:P

    Zasadniczo się zgadzam, choć nie dla świętego spokoju, a jesli to
    potrzebne. Rzecz się sprowadza do tego jak identyfikować
    oszustów/oportunistów i co robić prewencyjnie.

    > Bo rozmawiamy o instytucji która z definicji ma działać na poziomie
    > racjonalnym.

    Działa. Dla realizacji statutowych celów nie waha sie użyć środków,
    które moga komuś podpaść jako nadgorliwa poprawność polityczna :) To
    jest do bólu racjonalne.

    --
    Marcin