  • Data: 2022-12-03 19:23:59
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.12.2022 o 19:14, Akarm pisze:

    > Aha, czyli jeśli organizm likwiduje wirusy, to przyczynia się do
    > rozprzestrzeniania się choroby.

    Nie - po prostu im bardziej śmiertelny wirus, tym mniej się
    rozprzestrzenia przy tej samej zaraźliwości (martwi wypadają z łańcucha
    zakażeń).

    > Bo skoro wirusy są likwidowane, to
    > oznacza niezmienną transmisje tych zlikwidowanych (niezlikwidowanych?)
    > wirusów.

    Mistrzu, no ale co ja co poradzę, że "naukowcy" wzięli i wyszło im że
    jednak nie jest tak że "zaszczepieni nie będą zarażać bo sami nie będą
    zarażeni". Zresztą pogadaj chyba z kwiatkiem - on tłumaczył rok temu, że
    teoria o tym, że szczepionki mają być skuteczne przeci zakażeniom i
    transmisji jest szurska, bo od tego są hazmaty:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!