  • Data: 2022-12-03 16:13:21
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.12.2022 o 15:56, Kviat pisze:

    >> Nie niedałającą na nieskuteczną
    >
    > Czyli działa, ale jest nieskuteczna?

    Sorry - nie ja wymyśliłem definicję skuteczności szczepionki, że
    domyślnie dotyczy skuteczności przeciw zakażeniu objawowemu. Po prostu
    powiedz naukowcom, że się mylili:P

    > Nadal tego nie rozumiem.
    > Po chuj ludziom podają nieskuteczną (zasadniczo) szczepionkę?

    Po to że mimio, że nie robi tego czego się oczekuje od szczepionki
    (ograniczenia zachorowań i transmisji) to jednak ogranicza rysyko
    ciężkiego przebiegu i śmierci więc:

    1 - warto dla ludzi narażonych na ciężki przebieg (zasadniczo po 50),
    2 - jako że nie ogranicza zakażeń i transmisji w znaczący sposób nie
    wpływa na rozwój epidemii jako takiej i między bajki należy włożyć
    szczepienie się żeby babcia nie umarła - babcia ma się sama zaszczepić.
    3 - nie ma w sumie żadnego uzasadnienia do na przykład szczepienia
    dzieci, bo one po prostu ciężko kowidu nie przechodzą (chyba że są
    cieżko obciążone już wcześniej, to wted oczywiście warto szczepić),
    4 - nie ma żadnego uzasadnienia dla stosowania pozaprawnych szykan, a
    już napewno nie ma uzasadnienia dla szykanowania nieszczepów w postaci
    zakazu wyjść do klubów, skoro szczepienia nie ograniczają transmisji.

    Ponieważ głupi nie jesteś, to na pewno to zrozumiesz, a że odpiszesz nie
    na temat to inna sprawa.

    EOT.

    > (przed chwilą podawałem ci linka, w którym ktoś twierdzi i powołuje się
    > na badania, że jednak powstrzymują zakażenia...)

    Pomiając, że teraz to pisze o czwartej dawce celowanej w omikron co jest
    zupełnie inną sytuacją niż jak rozmawialiśmy o szczepionce na
    zeszłoroczny kowid, to ktoś czyli:

    "Dziennikarka i redaktorka zajmująca się społeczeństwem, mediami i
    nowymi technologiami. Bada wpływ internetu, mediów społecznościowych i
    nowych technologii na życie społeczne. Prywatnie miłośniczka nart,
    podróży, literatury i filmów dokumentalnych."?

    Tu masz resztę jej artykułów - prawdziwy omnibus;)

    https://www.medonet.pl/joanna-rokicka,autor,,1.html

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!