    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Date: Fri, 02 Dec 2022 23:24:24 GMT

    On 2022-12-02, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Zostawic Murzyna. Tylko dla ciasta :-)
    >
    > Ale ale ... dlaczego Afroamerykanina?
    > U nas mamy tez Afrykanów, Afrofrancuzów, Afroholendrow itp :-)

    Trzeba by zbadać istotę problemu: zastępczo jedząc, kogo obraża się
    najmniej, lub kogo najbardziej odzwieciedla charakterem ciasta. Tak czy
    inaczej nie mam cienia wątpliwości, że jeśli Murzyn obraża, to takie
    ciasto, czy pianka w waflu polana czekoladą, również.

    > A - jeszcze czasem widuje ludzi o bardzo ciemniej karnacji,
    > takiej czarno-brązowej, ale jakby nie afrykanskie rysy twarzy.
    >
    > Hindusi, Nepalczycy, Bhutanczycy, Bangladeszczycy ?

    Hindusi / Bangladeszczycy (Bengalczycy chuba po polsku) potrafią być
    faktycznie tak czarni, że aż swiatło ugina. Dla Polaka pewnie wciąż
    Murzyn.

    --
    Marcin