    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nauczyciel mianowany a 5 lat przerwy
    Date: Sat, 11 Oct 2008 19:39:59 +0200

    W odpowiedzi na pismo z sobota 11 październik 2008 19:28
    (autor Piotr
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gcqnq2$gt1$1@news.onet.pl>):

    > Nie zapominaj, że jestem z poprzedniego stulecia i własnego laptopa nie
    > mam. Z tych, które miałem pod opieką - tak, zepsuł się napęd optyczny,
    > płyta główna, pękające zawiasy, zalana klawiatura i rozlana matryca.
    > Dwie ostatnie awarie - zdecydowanie z winy użytkownika, ale i tak taniej
    > byłoby takie usterki usunąć w komputerze stacjonarnym.
    > Reszta-wina badziewia, ale takiego badziewia można się obecnie
    > spodziewać po laptopie za 1386 pln.

    Niewykluczone, ale nadal nie widzę opcji zbudowania biur ze stanowiskami
    komputerowymi dla nauczycieli. Więc dyskusja laptop kontra stacjonarny jest
    poboczna, choć nadal uważam, że prościej zbudować dla nauczycieli zaplecze
    laptopowe.

    Ja od 4 lat używam wyłącznie laptopa i nie wyobrażam sobie kompa
    stacjonarnego. To strasznie niewygodne... Dane trzeba ciągle
    synchronizować, o tym, że czasami prowadzę zajęcia w salach ,,zastępczych''
    nie wspominam.

    --
    Tristan