  • Data: 2013-06-01 10:20:38
    Temat: Re: naprawa auta bez uzgodnienia kosztów
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    chochlik_drukarski wrote:
    > Witam. Oddałem auto do mechanika, chyba 3 razy powtarzałem, że przed
    > jakąkolwiek
    > naprawą chce znać koszty. W końcu dzwonie do niego bo minął termin do
    > którego miałem
    > dostać wycene o on mówi, że wszystko zrobione. Pewnie bym mu wybaczył
    > brak informacji
    > ale koszty moim zdaniem są zawyżone. Co mogę w takiej sytuacji zrobić
    > ? Jak mu nie
    > zapłace całości to po dobroci auta nie odda.

    Więc trzeba było udawać zdziwionego, że coś zrobili
    i powiedzieć, że przecież uzgadniałeś tylko wycenę.
    Mechanik na myśl, że musiałby "przywrócić stan sprzed"
    mięknie i koszty stają się akceptowalne.
    W praktyce będzie tak (bo roztrząsanie tu paragrafów z KC nie będzie
    miało praktycznego zastosowania), że albo go olejesz, albo "wychowasz",
    jeśli zamierzasz korzystać dalej z jego usług.