  • Data: 2009-12-25 10:15:57
    Temat: Re: napisy niemieckie - wyrób
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24-12-2009 15:04, s...@a...pl pisze:
    > Pisząc pierwsze zdanie patrzyłeś w lustro?

    Patrzyłem. Uczciwie zajmuję się pracą intelektualną od wielu lat. W
    dodatku nie jest ona wątpliwa moralnie.

    > Uważasz, że lepiej byłoby,
    > żeby kradł?

    Ale alternatywa! Może niech nie sili się na oryginalność, skoro mu nie
    wychodzi. Wystarczy otworzyć warzywniak, też to będzie dobry biznes.

    Pomysł zapewne pojawił się pod wpływem chwili nie tylko w
    > głowie pytającego. Jest tak samo dobry jak każdy inny pomys na biznes.

    Nie każdy pomysł na biznes jest dobry. Nie tylko ze względów moralnych,
    ale i ekonomicznych. A tak przy okazji, to za kiepski pod względem
    ekonomicznym uważam produkcję takich pamiątek. Za dużo chętnych
    podejrzewam, że nie będzie.

    --
    .B:artek.