  • Data: 2011-04-21 13:24:06
    Temat: Re: napasc w miejscu pracy
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alek wrote:
    > Użytkownik "NoName" <n...@m...com> napisał

    > Możesz próbować, ale nie wiadomo co z tego ostatecznie wyjdzie (co da
    > się udowodnić). Może się okazać, że zamienicie sie rolami i to ty
    > będziesz oskarżony bo oni tylko chcieli zmienić zamki a ty napadłeś na
    > nich by im to uniemożliwić - kwalifikację prawną na ten czym sam
    > wskazałeś ;)

    a na jakiej podstawie wtargneli do lokalu? proszę o wybaczenie rozumiem
    prawa właściciela lokalu ale wynajmujący też ma swoje prawa, 10 dni
    spóźnienia w płatności może być uciążliwe ale nie jest czymś anormalnym.
    Pokażcie mi kogoś kto prowadzi działalność i nigdy nioe zlaegał komuś
    pieniezy, choćby z prostego powodu że jemu ktos tez zalega.

    Napewno wlaściciele nie mili prawa wejść do lokalu i zmieniać zamków.