  • Data: 2009-06-07 16:41:08
    Temat: Re: namiot "na dziko"
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Robert Tomasik napisał(a) :

    > Eee! Tu bym raczej nie doszukiwał się "drugiego dna". Po prostu dzicy
    > biwakowicze najczęśćiej palili ogniska lub korzystali z ognia, co stanowiło
    > zagrozenie. Poza tym mało było takich, którzy kiltywowali odwieczny zwyczaj
    > pozostawiania po sobie terenu w stanie pierwotnym i najczęściej walały się
    > w takich dogodnych miejscach śmieci.

    Oczywiście masz rację. Tak lekko z przekąsem to napisałem.
    Niektórzy leśniczy też mówią, że LP dbają o kubiki drewna, nie o
    drzewa. Jednak chyba nie można zarzucić LP rabunkowej gospodarki.
    To raczej domena prywatnych właścicieli lasów.

    > Natomiast w znanych mi przypadkach najczęściej spokojnie daje się dogadać z
    > leśnikami. Byle z sensem to robic.

    Otóż to.
    Pytający chciał znać podstawę prawną i ją dostał. Więcej o
    praktyce może dowiedzieć się na grupie pl.rec.gory.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE