    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: naklejki samoprzylepne na szybach auta
    Date: Sun, 2 Sep 2007 16:20:04 +0200

    W wiadomości news:fbeeq1$hnu$1@atlantis.news.tpi.pl Mithos <f...@a...pl>
    pisze:

    > Oszolomy naklejajace nalepki na szyby nie sa od egzekwowania prawa. Za
    > naklejanie komus czegokolwiek na szybie mozna dostac po twarzy.
    A dający może beknąć za to. Ja rozumiem, że każdy ma prawo bronić swojego
    mienia, ale użyte środki winny być stosowne do zagrożenia szkodą. Nawet gdy
    widzisz, że ktoś ci się pochyla nad twoim autem i nie wiesz, czy chce ci
    zapaskudzić szybę czy ukraść wycieraczki, to jeszcze nie usprawiedliwia
    uderzenia go cegłą w głowę.

    Na wielu parkingach np. przy supermarketach rezerwowana jest przesadna ilość
    miejsc dla inwalidów (czego dowodem jest, że nawet w czasie szczytów
    zakupowych często stoja puste) a w dodatku opatrywane są infantylnymi
    tabliczkami typu "Zabrałeś moje miejsce, zabierz i moje kalectwo". Mnie
    takie dziadostwo prowokuje do postawienia tam auta i zawieszenia tabliczki
    "Nie chcę ci zabierać wszystkiego".
    Ale tego nie robię.

    --
    Jotte