  • Data: 2013-04-19 12:20:43
    Temat: Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zgodę na anteny na balkonach można przegłosować, także w drodze
    > indywidualnego zbierania głosów. U mnie warunkiem jest tylko, że ma być po
    > wewnętrznej stronie balkonu (loggi), podobnie jak skrzynki z kwiatkami.

    Zgody na własność się nie głosuje. Własność się ma lub nie.
    To czy balkon należy do metrażu mieszkania zależy od usytułowania balkonu
    względem mieszkania. Jeśli np. balkon jest otoczony mieszkaniem w połowie,
    to połowę balkonu liczy się do metrażu. (tak jest gdy połową jest
    "zanużony" w budynku, w mieszkaniu; albo gdy 2 ściany prostokatnego balkonu
    są ścianami mieszkania, wtedy połowa jest "po pszekątnej".)

    Takie głowowanie ma się do prawa, tak jak ktoś napisał na wstępie, jak
    głosowania , że skarpetki mają być co najwyżej 3 dniowe.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)