  • Data: 2013-04-19 12:39:18
    Temat: Re: OT (naród itd)
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Prawda.

    Udowodnij.

    Będziemy się przekrzykiwać?

    > Na to nie pozwala etyka od tysiącleci wypracowywana przez społeczeństwo.

    Nie przesadzaj. Może od kilku dziesięcioleci.
    Po prostu grupa cwaniaczków zwęszyła kasę w rejonie instytucjonalnego
    wyrażania empatii i kanalizowania tej etyki, którą masz na myśli.

    > Po prostu społeczeństwo do swojego funkcjonowania nie potrzebuje
    > wyłącznie maksymalizacji funkcji zysku. Społeczeństwo składa się z
    > ludzi, którzy mają uczucia i wypracowaną etykę.

    Ale nie wszyscy takie same uczucia i taką samą etykę. Więc na tych pod
    kreską niech łożą ci, którzy czują taką potrzebę i to łożenie poprawia
    im samopoczucie. Niech to robią sami, z własnej woli i za własne
    pieniądze. Bo gdy zaczynają rabować całą resztę pod groźbą więzienia, to
    zaczyna się już terror.

    P.S. i na koniec: Widzę, że nie docierają do Ciebie żadne argumenty. Na
    posty odpowiadasz wybiórczo pomijając argumenty, które Ci nie pasują.
    Znudziło mi się gadanie do ściany. Do tej pory pisałem w tym wątku tylko
    dlatego, że czytali to również inni, do których być może co nieco trafia.

    Dla mnie - EOT.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.