  • Data: 2013-04-17 23:51:13
    Temat: Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Oficjalnie to nie chciał zostawić w Tuskolandzie zależnych od niego
    > pracowników/itp. na lodzie. Ale ja myślę, że Równikowo nie jest aż takim
    > rajem, jak się wydaje. Co innego jak sobie tam chłopak wpadnie na
    > chwilkę z wycieczką, a co innego być tam obywatelem, żyć, zarabiać itp.

    Och, ale to przecież normalne dla naszych "patriotów" srać, za
    przeproszeniem, na Polskę i straszyć fochem oraz emigracją.

    I pieprzą tylko ciągle, jak to w Polsce źle i w ogóle ucisk...

    Na grupie o militariach tacy "patrioci" ciągle lamentują, jak to obca
    władza okupująca Polskę uciska Polaków m.in. odbierając im broń palną,
    niezbędną do wyrażania słusznego gniewu, poprzez wymaganie rejestracji i
    zezwoleń, które niełatwo zdobyć. Straszą grasującymi ciągle 40
    rozbójnikami i narzekają na tę niewolę... i nie potrafią odpowiedzieć,
    kto w takim razie niewoli UK, bo tam przepisy jeszcze bardziej
    restrykcyjne. Notabene ichni "abonament RTV" jest jeszcze surowiej (i
    skuteczniej) egzekwowany.

    Głoszą "wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma" i nie potrafią zrobić nic
    konstruktywnego.

    I ten wątek - taka wielka awantura o anteny na wspólnej elewacji... a w
    USA, tym kraju powszechnego bogactwa i wolności, sąsiedzi mogą ci się
    miejscami całkiem skutecznie przypieprzać nawet do gatunku trawy na
    twoim własnym indywidualnym, prywatnym trawniku przed domem!

    I o ile usuwanie anten daje się racjonalnie uzasadnić, to unifikacja
    trawy już niezbyt.

    Ale nie, u nas ciągle niby najgorzej... pffff....