  • Data: 2013-04-18 08:30:27
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.04.2013 00:19, hiki o! pisze:

    > a on robi za fasade bo?

    Bo prawdziwi macherzy stojący za firmą będącą szwindlem nie chcą się
    sami pchać na afisz.

    > jak umie zarobic swoja praca duza kase, to znaczy ze zna wartosc pieniadza.

    Naucz się wreszcie czytać.

    > wlasnie dlatego, ze zarabia duza kase z ktorej oplaca strazakow,
    > nauczycieli i innych.

    Tylko jedyny jego "talent" do tego zarabiania to bycie wygodną i łatwą
    do kontroli fasadą.

    > a ty wiesz co to jest podaz i popyt i jak wpluwa na wartosc "towaru"?

    Wpluwa? Pisać też nie umiesz...

    > I nie musi miec.

    Tak samo jak ty.

    > Dalej nie musi miec prawa glosowac, bo ja zaglosuje za niego, bo jest mi
    > on potrzebny.

    A ja zagłosuję za ciebie, bo nie jesteś tu potrzebny i lepiej by było
    jakbyś wyniósł się z tego kraju do jakieś np. Korei Pn. czy innego Zimbabwe.

    > Na szczescie mnie nie obejmuje ustawa nakazujaca publikacje moich pitow.

    Aha, zawsze to samo - gadanie jest tanie, a jak przychodzi do konkretów
    to ogon pod siebie i spierdalasz udając focha.

    > Wiec mozesz mnie cmoknac.

    Spytaj Biedronia, gdzie możesz sobie kogoś znaleźć i mnie do swojej
    orientacji nie mieszaj.