    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Date: Wed, 17 Apr 2013 18:12:16 +0200

    W dniu 17.04.2013 17:21, hiki o! pisze:
    > A wybieralismy?

    Wybieraliśmy.

    > JAk glosowalem skreslajac na liscie nr 7 to czemu wszedl nr 1?

    Bo takie zasady ustaliliśmy i nie podejmujemy (jako ogół) zbyt aktywnych
    działań aby je zmienić.

    > To po chuj mam glosowac?

    Nie musisz. Niegłosowanie to też forma wybierania. Oznacza to: ,,głosuję
    na to, co uzna większość, jest mi obojętne, dostosuję się''. Poza tym,
    wybieranie nie polega tylko na dniu wyborów. Polega również na tym, że
    będziesz np. odwiedzał swojego przedstawiciela, omawiał z nim nurtujące
    cię sprawy. Że podejmiesz jakąś inicjatywę obywatelską, jeżeli
    faktycznie uważasz, że dana rzecz jest do zmiany i większość tej zmiany
    chce.

    Na razie się nie udało zwołać znaczącej liczby osób zainteresowanych
    okręgami jednomandatowymi, a więc w ten sposób obywatele wybrali obecne
    zasady jako właściwe. Jak się to zmieni, to taką liczbę osób uda się
    zwołać i zasady zostaną zmienione.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek