  • Data: 2013-04-17 18:50:59
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.04.2013 18:41, Maruda pisze:

    > Ale to państwo jest mi winne trochę kasy. To tak, jakbym kupił tartak,
    > do którego na razie ciągle dokładam bo mi jakieś termity deski zżerają,
    > a Ty mi każesz olać ten tartak i kupić młyn. Wolę wytruć termity.

    Owszem, możesz próbować zrobić przewrót.

    > Jest jeszcze trzecia opcja: obecne państwo, którego jestem obywatelem
    > (czyli w jakimś-tam znaczeniu współwłaścicielem, bo istnieje w części za
    > moje pieniądze), przekształcić właśnie w takie.

    No tak, ten punkt też dawałem w możliwościach. Możesz podjąć pokojowe
    działania polityczne celem zmiany zasad

    > A Ty - jeślibyś miał firmę "kurnik", to zatrudniłbyś lisa na dyrektora?
    > Albo alkoholika na sprzedawcę do sklepu monopolowego? Dziwna ta Twoja
    > logika.

    Nie wiem czy ja bym zatrudnił. Naród/obywatele czy jak ich tam zwiesz,
    tak zadecydowali. To akcjonariusze tej spółki Kurnik. Możesz
    akcjonariuszy przekonać, że ty albo twoi ludzie będą lepszym zarządem
    tej spółki. Ale jak na razie to hejtujesz i obrażasz akcjonariuszy,
    czyli właściciela tego kurnika.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek