  • Data: 2008-02-24 16:15:29
    Temat: Re: nagrywanie zebrania dyktafonem
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fprvvs$mc9$1@inews.gazeta.pl doc
    <d...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Nie chodzi o nagrywanie z ukrycia,
    > o to nie pytałam. Chodzi o jawną demonstrację że nagrywam, a oni na
    > widok magnetofonu dostają szału! Chcę poskromić bezkarność!
    Jak ci już słusznie powiedziano nie musisz informować o nagrywaniu rozmowy
    której jesteś uczestnikiem (obojętne czynnym czy biernym). Jeśli o
    nagrywaniu poinformujesz, to uczestnicy mogą po prostu przestać w rozmowie
    uczestniczyć. Uwaga - nagranie to jedno, a jego publikacja to drugie.
    Również słusznie powiedziano w tym wątku, że to zakaz wymaga przywołania
    podstawy prawnej.
    Natomiast nie rozumiem po co chcesz demonstrować, że nagrywasz.
    Może połóż po prostu dyktafon przed sobą na stole i niech oni się
    zastanawiają: włączony czy nie?
    Tłumaczyć się co robisz ze swoją własnością nie musisz...

    --
    Jotte