    From: "Roman G." <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nagrywanie wykładów
    Date: Tue, 14 Sep 2004 17:08:21 +0000 (UTC)

    Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> napisał(a):

    > ????
    > 4. Pracownicy dydaktyczni są obowiązani:
    > 1) kształcić studentów oraz innych uczestników studiów i kursów
    > prowadzonych przez uczelnię,

    Uważasz, że wykładowca na swoich zajęciach nie ma uprawnień wynikających z
    władztwa zakładowego uczelni? Nie ma władztwa organizacyjnego?
    Brak przecież bardziej szczegółowego przepisu określającego, jak mają
    wyglądać zajęcia dydaktyczne ze studentami, więc zasady ustala wykładowca na
    podstawie ogólnego obowiązku nałożonego przez podany przeze mnie przepis
    oraz konkretnego planu zajęć. Nie zgadzasz się?

    > A pomijając powyższe najwyraźniej nietrafione, to może on co najwyżej nie
    > prowadzić zajęć gdy ktoś nagrywa. Zakazać (skutecznie i prawnie)
    > rejestracji nie ma MZ najmniejszego prawa.

    To przerwie zajęcia, póki ten pan, czy ta pani nie wyjdzie i już. I
    przypomni sobie incydent podczas egzaminu.

    Nawiasem mówiąc kabaret "Potem" nie życzył sobie nagrywania, filmowania ich
    programów podczas występów dla publiczności. Też nie mieli prawa?
    Michał Bajor nie życzy sobie robienia zdjęć, gdy śpiewa, za wyjątkiem
    jednego wybranego przez niego utworu. Też nie ma prawa?

    RG