    From: gacek <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: naciaganie PCOD na domeny
    Date: Mon, 20 Oct 2008 19:21:49 +0200

    Adam wrote:
    > Dziś zadzwoniła do mnie miła Pani z firmy Polska Centrala Ochrony Domen.
    > Poinformowała mnie ciepłym głosem, że otrzymali zlecenie rejestracji domen
    > podobnych do mojej.
    > Mechanizm jak opisany tu
    > http://www.blog.ancla.pl/?p=244
    > http://di.pl/lofiversion/index.php/t14604.html
    >
    > Dałem się naciągnąć na tę gadkę i się zgodziłem. Zarejestrowali mi kilka w
    > ciągu minuty od rozmowy.
    >
    > Reklamacja telefoniczna po przeczytaniu w/w opinii u Pani że chcę
    > zrezygnować
> [...]

    a to to?

    Art. 286 §1 k.k. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza
    inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem
    za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności
    do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze
    pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.

    pytam, to z komentarzy z ktorejs z tych stron.

    moze nie rozumiales o co chodzi z tymi domenami?

    gacek