  • Data: 2004-06-07 13:22:58
    Temat: Re: nachalny windykator
    Od: "modra" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >ciągu
    >końcu
    >znudziło.
    >>

    >Art.778 KC
    >
    >R,
    > Dzieki za odpowiedź, ale właśnie wyczytałam :"Artykuł na który powołujesz
    się, dotyczy przedawnienia roszczeń w stosunku do przewoźników, czyli gdy np.
    firma przewozowa nie wywiązała się z usługi przewozu osób /ona jest
    zobowiązanym/ " Czy to znaczy że nie dodytczy to mandatów, roszczeń
    przewożnika w stosunku do mnie? One jakoś inaczej sie "przedawniają"? Będe
    wdzięczna za odpowiedź.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl