  • Data: 2008-12-02 12:18:33
    Temat: Re: nabycie dzialki przez zasiedzenie
    Od: "B H" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To ja się podłączę z podobnym pytaniem. Mam działke na której od ok. 20 lat
    stoją tunele foliowe sąsiada-ogrodnika. Kiedyś pozwoliła mu na to moja matka
    a ja po jej śmierci niczego nie zmieniałam. I nadal nie zamierzam zmieniać,
    chciałabym się jednak dowiedzieć jak należy się chronić przed ewentualnym
    zasiedzeniem. Formalnej umowy najmu nie ma, ogrodnik nie płaci żadnego
    czynszu. Podatek (rolny, bo ziemia jest formalnie rolna) płacę ja, on tylko
    mi zwraca ten koszt. Czy w tej sytuacji on może wnieść sprawę o zasiedzenie?