  • Data: 2008-12-05 18:28:09
    Temat: Re: nabycie dzialki przez zasiedzenie
    Od: "e-zop" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z całym szacunkiem, ale pytanie było o zasiedzenie.
    > To taki przypadek, kiedy o losie nieruchomości NIE decyduje właściciel.
    > Mógł decydować wcześniej - cokolwiek zadecydować przez 30 poprzednich
    > lat. Nie zrobił, ma pech.
    >
    > FYI: miałem z tym do czynienia. Po stronie która musiała "oddać", bo
    > były teren miasta został zasiedziany przez sąsiada.
    >
    > A pytanie było właśnie o to - czy zasiedzenie wchodzi w rachubę
    > (być może nie, przez to że gmina miała okazję wyrazić swoją wolę
    > w sprawie działki).
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Skladowanie drewna i sianie marchewki, jako dowod na "zajmowanie sie
    nieruchomoscia"...?
    A moze Babcia powinna zaplacic wlascicielowi za wieloletnie uzytkowanie jego
    dzialki ?

    Sieroty po komunizmie ne wiedza co oznacza WLASNOSC.

    Niech Babcia podziekuje, ze miala mozliwosc i niech sie cieszy, jesli nie
    bedzie musiala zaplacic...

    Pzdr. E-zop