  • Data: 2004-01-05 23:26:41
    Temat: Re: na pewnej grupie...
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olo Kwasniak napisał(a) Tue, 6 Jan 2004 00:05:03 +0100 na pl.soc.prawo:
    > No dobra:
    > 1) Masz IP: 212.43.111.2 - na jakiej podstawie ustalisz ze to Michał Nowak,
    > zamieszkały w Częstochowie przy ul. Słowackiego 4 m. 16 ?
    > 2) Jak ktos sie laczy przez modem to ztcw za kazdym razem ma inne IP i
    > niebardzo mozna go namierzyc.

    W niektórych wypadkach są to o wiele bardziej dokładne dane, w przypadku
    DSL ostatnio sprawdzając whois (nie zawsze ale w większości jakie
    sprawdziłem) można otrzymać Imię, Nazwisko, ulicę (bez nr i mieszkania)
    oraz miasto właściciela takiego łącza.

    --
    | Mariusz Rzepkowski e-mail: m...@u...post.pl |
    | GG: 966498 www.mariuszr.prv.pl |