  • Data: 2024-06-15 01:22:04
    Temat: Re: na dachu sejmowym [Rzepa już znalazła Litwina winnego podżegania :-)]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-06-14, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    iewicz-posel-na-dachu-czyli-jak-wysoko-moglismy-zajs

    ia-mateckiego-za-incydent-w-hotelu-sejmu.html

    "- Na dachach hotelu sejmowego i innych budynków kompleksu znajdują się
    instalacje, które dla osób niewprawionych mogą stanowić śmiertelne
    zagrożenie. Poruszanie się w półmroku lub nad ranem może skończyć się
    utratą życia czy bardzo poważnymi konsekwencjami. Dach nie jest miejscem
    na spacery. Są inne metody na obserwowanie wschodu słońca. Sprawę
    będziemy procedować na następnym posiedzeniu Sejmu - wyjaśnił Hołownia."

    Ojciec błądzących (w ciemności) dziecii, pasterz zagubionych owieczek.
    Dobrze musi się dziać w Rzeczpospolitej skoro atencja Marszałka Sejmu
    skierowana jest na takie sprawy. Ciekawe czy troszczy się też co Matecki
    pija, w tym na śniadanie, i czy przypadkiem nie przechodzi ulicy w
    niedozwolonych miejscach.

    > Eee tam opis.
    > O ktory to dach chodzi, i gdzie to okno, z którego on wyszedł ?
    >
    > Poza tym o tej porze, to on chyba powinien grzecznie spać w hotelu
    > sejmowym? Co prawda zdarzały sie w Sejmie nocne obrady ...

    Rozumiem, że czasy się zmieniają, ale co jest złego w chodzeniu nocą po
    dachu? Tzn. dorosła osoba, nie włamująca się na ten dach i nie
    uszkadzająca go w jakiś sposób? A może się boją, że im spadnie i będzie,
    że Bodnar/Giertych zaszczuli go pomówieniami nt. funduszu :)

    --
    Marcin