  • Data: 2008-04-05 07:09:21
    Temat: Re: myjnia - ceny netto??
    Od: "Daniel" <d...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:ft65fh$qq6$1@inews.gazeta.pl...

    > A jaki to ma związek z twoim znajomym który wygląda na to że oszukuje na
    > podatkach i stanowi nieuczciwą konkurencję dla tych którzy działają
    > legalnie?

    Napisz mi jaka firma w tym kraju dziala w 100% legalnie, nie szukajac
    oszczednosci w zusie (umowa-zlecenie lub przymus przejscia na DG),
    oszczednosciach w vacie (odliczenia) oraz w podatku dochodowym (transfer
    zyskow do innych mniej dochodowych firemek).
    Niestety ale bez takich numerow to moga istniec jedynie molochy jak orlen
    czy TP sa, a myslisz, ze oni tutaj nie wywijaja numerow?
    Wiec prosze nie pisz mi tutak nic o legalnosci, bo bedac w 100% legalnym
    firma dlugo nie wytrzyma.