  • Data: 2008-04-05 13:39:59
    Temat: Re: myjnia - ceny netto??
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ft78r4$b5c$1@news.onet.pl Daniel <d...@o...eu>
    pisze:

    > Przyklad mojego znajomego, zatrudnia kilka osob z niskim wyksztalceniem,
    > wrecz bez niego, placi 3000 brutto, wymaga uczciwej pracy przez 8 godzin,
    > jak sie pracownicy dowiedzieli ze kupil nowe auto (odliczenie vat i
    > amortyzacja) to juz wystapili o podwyzki. Bo skoro stac go na nowy
    > samochod to i stac na podwyzki. To jest postawa roszczeniowa.
    Eeee, tam. Wystąpili o podwyżki (czyli spróbowali podnieść cenę swej pracy),
    bo uznali, że ich praca jest więcej warta lub inflacja spowodowała, że mniej
    realnie zarabiają za tę sama pracę.
    Jak sprzedawca jajec na targowisku cenę podniesie to ma wobec klientów
    postawę roszczeniową?

    Bo jest oszustem.

    --
    Jotte