  • Data: 2008-04-04 21:10:47
    Temat: Re: myjnia - ceny netto??
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Daniel wrote:
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    [..]

    > Jak ma nie placic dochodowego, to wynika z PITa, jesli ma naliczone to
    > musi zaplacic.

    No to w takim układzie nie ma zgodnej z prawem możliwości że "jak ktoś chce
    fakturę to dopłaca VAT".

    > Sa miesiace ze ja place dochodowy a VAT nie, to robie na czarno?

    Dobra, źle mi się wyraziło. Miałem na myśli naliczanie VATu (co często
    przekłada się na jego płacenie, bo po co innego by twój znajomy kombinował
    z ukrywaniem dochodów?)

    > Policz jaki % swoich dochodow oddaje panstwu osoba pracujaca na etacie, a
    > jaki % osoba posiadajaca spolke z o.o.

    A jaki to ma związek z twoim znajomym który wygląda na to że oszukuje na
    podatkach i stanowi nieuczciwą konkurencję dla tych którzy działają
    legalnie?

    p. m.