  • Data: 2005-01-21 10:27:06
    Temat: Re: myĹ?liwy zabiĹ? mi psa
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:csqiht$gn3$1@atlantis.news.tpi.pl Marta Wieszczycka
    <m...@d...pl> pisze:

    > Problem nie w tym, co tu piszesz, tylko w tym, że jak znów spotkasz się
    > ze znajomym prezesem koła, to nadal będziesz wierzył w jego wersję. I
    Podziwiam pewność, z jaką wyrażasz swoje przypuszczenia. ;)

    > narzekał, że prawo jest złe, chociaż nawet nie chciało Ci się go poznać.
    Właśnie je poznaję, więc jak nietrudno skonstatować - chce mi się.

    > Muszą być spełnione wszystkie przesłanki naraz. W tym strzelający musi
    > być pewny, że pies jest zdziczały, a to nie jest takie łatwe do
    > określenia i nie robi się tego w 2 min. zanim nie pojawi się właściciel.
    Te przepisy sprawiają na mnie wrażenie umożliwiających manipulację,
    zwłaszcza w zakresie ocenności sytuacji.
    Szczególnie wątpliwy wydaje mi się precyzyjny pomiar tych 200 m.
    Co jest objawem zdziczenia?
    Mimo wszystko uważam, że ten art. ustawy pozwala na zbyt wiele.

    > Ale skoro do Ciebie docierają wyłącznie wykładnie myśliwych
    > (interesujący punkt widzenia)
    Niczym nie uzasadniony i nietrafny wniosek.

    > to proszę
    > http://tiny.pl/64n
    > Nawet oni twierdzą, że dopiero wystąpienie wszystkich znamion naraz
    > upoważnia do odstrzału. Niestety to, czego tacy prezesi koła, jak Twój
    > znajomy uczą swoich podopiecznych potrafi znacznie od tego odbiegać.
    Dzięki za link. W świetle tego zarządzenia intencje PZŁ są czytelne.
    Czytelne jest także to, że jak pisałem, wzmiankowany myśliwy udzielił mi
    takiej informacji ładnych parę lat temu, a nowelizacja ustawy i zarządzenie
    PZŁ pochodzą odpowiednio z czerwca i końca września 2002, nie mógł więc o
    nich wiedzieć.

    Jotte