  • Data: 2007-08-23 07:42:53
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 22 Aug 2007 23:25:04 +0200, Robert Tomasik napisał(a)
    w:<news:fai9kv$es1$1@atlantis.news.tpi.pl>:

    > On nie popełnia przestępstwa, bowiem Ty go nielegalnie pozbawiasz wolności

    Nie wykazałeś jeszcze, że jest to pozbawienie wolności, a nie time-out
    czyli dozwolona metoda wychowawcza.

    > W wypadku ucznia ten dzwoni na Policję z komórki, że nauczyciel próbuje się
    > zamknąć z nim w klasie po lekcjach.

    Manipulujesz faktami w sposób właściwy nastolatkom :-)
    Ja piszę, że stosuję time-out, Ty robisz z tego od razu "próbę zamknięcia
    się z uczniem po lekcjach". Nieuczciwe chwyty w dyskusji.

    Miałem okazję uczestniczyć jako poszkodowany w paru interwencjach policji,
    gdzie druga strona właśnie tak manipulowała faktami. Może moje
    doświadczenia są wyjątkowo dobre, ale zawsze spotykałem się z dużą dozą
    zdrowego rozsądku ze strony policjantów.

    Znam też z relacji zdarzenie, gdy uczeń (jakieś dwa lata temu) zadzwonił na
    policję, bo nauczyciel skonfiskował mu komórkę (były to czasy rozbuchanych
    do granic absurdu "praw" człowieka w szkolnictwie, a giertychowa opinia na
    temat używania telefonów komórkowych w szkołach zaliczona by została przez
    większość społeczeństwa do gatunku fantastyki). Policjanci przyjechali,
    owszem, ale po wyjaśnieniach nauczyciela niemalże wyśmiali chłopaczka (LO).

    Przypuszczam, że i Ty podczas interwencji rozsądnie oceniasz fakty, bez
    tego polemicznego zacietrzewienia, jakie prezentujesz na grupie :)

    --
    Quid leges sine moribus?