  • Data: 2007-08-23 12:02:25
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 23 Aug 2007 12:06:42 +0200, Robert Tomasik napisał(a)
    w:<news:fajmgs$pk$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    > teoretycznie w tym celu nie masz prawa i powinieneś się
    > zwrócić do Sądu Rodzinnego w związku z zaobserwowaniem objawów
    > demoralizacji dziecka nie wykonującego poleceń rodziców. Wiem, że to
    > głupie, ale nie ja tę ustawę układałem. Mógł byś to dziecko zatrzymać by
    > zapobiec wpadnięciu pod samochód, przeziębieniu się itd. Za karę Ci nie
    > wolno. Praktykę znam, więc daruj sobie wywody pedagogiczne.

    Rozwiń temat tej praktyki, bo skoro taką metodę kwestionujesz w odniesieniu
    do rodziców, nie ma sensu dyskusja nad analogią w działaniach nauczyciela.

    Na razie mamy tylko Twoje zdanie, niczym niepoparte. Piszesz, że nie
    układałeś ustawy. Której? KRIO? Ja tam nic w ogóle o konsekwencjach
    wychowawczych nie widzę, nie tylko o takich.

    Opinia, że jako ojciec nie mam prawa wymusić na dziecku posłuszeństwa
    aprobowanymi przez pedagogikę metodami i muszę się zwracać w tym celu do
    sądu rodzinnego, jest dość odważna, by nie rzec - absurdalna.

    --
    Quid leges sine moribus?