  • Data: 2007-08-20 08:00:38
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wrak Tristana napisał(a):

    > No widzisz, że rozrabia młody w mundurku Gimnazjum nr 7 na Słonecznej,
    > to zgłaszasz to Dyrekcji G7.

    To te mundurki mają być poprzyklejane na Super Glue do uczniów? Jak
    uczeń będzie chciał podymić na mieście, to pierwsze co zrobi, to
    zdejmie mundurek. Zresztą, i tak zdejmie za drzwiami szkoły, nie będzie
    sobie przecież obciachu robił.

    > No nie, bo one są jednolite. Szyte przez jednego krawca...

    A kolczyki z brylantami i wszystkomające komórki, tudzież piórniki z
    Superhiperfirmy, to się do różnic klasowych nie nadają? no i pod
    mundurkiem też trzeba coś mieć, z targu, albo z metką.

    > Zresztą ten motyw zauważono też już w wielu kościołach w temacie I
    > komunii św. Kiedyś były ,,walki'' pomiędzy mamusiami i rywalizacja,
    > która wypaśniej dziecię przyozdobi. Więc w wielu parafiach ustalono
    > jednolity model i problem się skończył. Strój można wypożyczyć od
    > parafii albo odkupić od zeszłorocznego komunisty. I nie ma
    > przepychanek....

    Przyjedź do mojej parafii, to zobaczysz jak ustalenia poległy ;-)

    > No wiadomo, że motyw rywalizacji będzie zawsze, ale ,,nie róbmy nic,
    > bo i tak to całkiem problemu nie zniweluje'' jest złym podejściem.

    Złym podejściem jest robienie czegokolwiek, żeby udawać, że różnice nie
    istnieją. Pora się zacząć przyzwyczajać, że jeden jeździ maluchem, a
    drugi maybachem, zamiast ustalać obowiązujący do jazdy model poloneza.

    --
    pozdrawiam
    Justyna