  • Data: 2007-08-17 23:35:40
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szerr" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fa5457$gqv$1@inews.gazeta.pl...

    > Moim zdaniem konsekwencje regulaminowe wobec ucznia plus ocena
    > zachowania.
    > Do tego pracę wychowawczą można tak ustawić, aby uczeń bez mundurka nie
    > miał
    > szans na pewne przywileje.

    Ale to faktu, że rodzice mu mundurka nie dadzą nie zmieni.

    > Nieegzekwowanie mundurków, jeżeli już zostały wprowadzone, byłoby
    > niewychowawcze.

    Zaś egzekwowanie już we wczesnym okresie dojrzewania nauczy go, że prawo z
    logiką związek ma niewielki.

    > Piszesz, że tarcze miałaby dać szkoła, a mundurki muszą zakupić rodzice.
    > No
    > ale ze strojem galowym też tak jest. Szkoła zarządza, że w te a te dni
    > uczeń
    > ma przyjść na galowo. Uczeń notorycznie nie przychodzi, bo "rodzice
    > powiedzieli, że to bzdura". I co, nic się nie da zrobić?

    Wiesz, ja chodziłem do szkoły w czasach, gdy okazywali chodzić w czerwonych
    krawatach czasem. :-(

    > Rozwiń temat, boś mnie zaintrygował. Znaczy mogę nie rejestrować?

    Właśnie tak. Mozesz go kupić i nie przerejstrować. Jeździć z dowodem
    rejestracyjnym poprzedniego właściciela i umową kupna.